Onderweg

Nou, het scheelde niet veel vanmorgen maar na 4 uur in de auto te hebben gezeten (dankzij twee hele fijne files) waren we nog net op tijd om in te checken! Dennis is bepakt en bezakt op weg naar Haiti!

Hij heeft geen voetbal kunnen kijken dus moest per sms op de hoogte gehouden worden, balen dus...

Verder alles volgens plan. Wordt vervolgd!

Gr. Jolijn

Gerda Kamphuis

Spannend hoor, goede reis gehad? nu kan t echte werk beginnen, heel veel succes en natuurlijk ook plezier met de groep.
Nederland wordt wereldkampioen, ha,ha.
Gr. Gerda

Mamsie

Hoi, een klein berichtje van ons, we zijn trots op je en denken veel aan je.
We wensen jou en de hele groep veel succes.
We gaan vanmiddag BBQ met Jolijn en de kids.
Veel liefs van Karel en mij.

Miranda(Ukkie)

Veel succes met je uitdaging en mooi dat we op deze manier op de hoogte kunnen blijven!!

Groeten vanuit de Fitis

aldo@sttropez

krijgen we binnenkort nog weer een keer een sponsor bbq? Ik heb net een -àinch plasma voor je op de post gedaan zodat je daar kan zien hoe we onze oosterburen in de finale naar huis gaan sturen. Doe je een beetje voorzichtig aan daar doen wij het hier.

maurice busser

Hey Broertje,

Hier ook ff een kort berichtje van mij, ik hoop dat alles goed gaat daar en dat je nuttig werk kunt verichten. Ik lees met veel plezier je verslagen en bent trots op je!!. Ik hoop dat je as Zondag nog wat mee krijgt van de finale. Ik zit nu Duitsland tegen Spanje te kijken en ben benieuwd wie Nederland in de pan moet gaan hakken.. probeer ons zoveel mogelijk op de hoogte te houden en pas goed op jezelf en je collega's aldaar.

Groetje Maurice.

Sjonnie

Hey Denniizzzz.....

Zie en lees dat je heelhuids bent aangekomen. Pas goed op jezelf en wilde zeggen .. steek de handen uit de mouwen, maar zo te lezen heb je geen mouwen aan je shirt ;-)

Enne Finale is NL-ES

Groetjes JSMEFLES.

Peter Sparrius

Hey Dennis,
Goed wat je doet. Ik begrijp dat de omstandigheden zwaar zijn. Ik hoop dat je desondanks nuttige dingen kunt doen. Geef die Amerikanen een schop onder hun ass ! Succes met het vervolg.
Groet,
Peter

tante elly

ik krijg een warm gevoel van binnen als ik je berichtjes lees we zijn heel trots op jou en natuurlijk ook op je collega,s top -top- top -

Francesca

Ciao neef,
Mooi om op deze manier mee te kunnen leven met jou/jullie avontuur. Zeer indrukwekkend. Kijk elke dag even of er weer wat nieuws staat. Wens jullie veel succes voor het werk wat jullie daar ondernemen.

Saluti e un abbraccio
Francesca