Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Je kan hierop de hoogte te blijven van alle ervaringen tijdensmijn reis naar Haiti. Ik hoop alleen dat ik toegang heb tot het internet om jullie op de hoogte te houden. Als dit niet het geval kan je ook kijken op het algemene weblog van de organisatie Gain http://www.haitihulpreizen.web-log.nl/welke bijgehouden zal worden door de organisatie en reizigers die reeds terug zijn.

Dus ik hoop dat ik hier regelmatig nieuwe verhalen en foto's kan plaatsen, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Dennis

Reacties

Reacties

Jack Liemburg

Hoi Dennis!

Keep the good work going on!
Greets from jack
www.jacksart.nl

Gerda Kamphuis

Hallo Dennis,

Respect, goed werk voor het goede doel.

Groetjes,
Gerda

Administratiekantoor Schiphorst

Bij deze wil ik Jack Liemburg bedanken voor het prachtige schilderij wat hij heeft gemaakt. Deze werd geveilt op het feest van NIXXX ter ondersteuning voor het goede doel van Dennis. Zo vang je 2 vliegen in 1 klap (ondersteuning goed doel en een mooi schilderij). Veel succes in Haïtie.

Rico, Jody, Senna en Tarah

Hé Dennis, een beetje goede vlucht gehad? Zet um op voor het goede doel! Oh ja, we worden wereldkampioen!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!