Centrum Port au Prince

Reacties

Reacties

Barbara

Hallo dennis,

Ik heb net je berichtje gelezen en de foto's gezien. Wat ontzettend moeilijk lijkt me dat om er midden in te staan.

Ik hoop dat er ook leuke dingen gebeuren of gaan gebeuren die hun een beetje hoop geven maar jou ook!

Knuffel
Barbara

maurice busser

hey Den, we(ils,ma,karel,en ik) zijn aan het bbq-en...sorry het leven gaat hier gewoon door..haha! jolijn is ook nog ff geweest maar is net weg om je dochtertje in bed te leggen. het was vandaag ook hier erg warm. we hebben het veel over je gehad en hopen dat het goed met je gaat! vooral na een paar pilsjes kom ik er achter dat het toch minder gezellig is zonder jou! ik ben vandaag nog ff bij pa geweest, dat was ook alweer ff geleden. pas op jezelf en we houden contact! gr. maurice en een dikke knuffel van ils!

Ilse

Hey Zwager. Alles goed? Ik heb net al je verhalen en foto’s bekeken/ gelezen en wat heftig en indrukwekkend allemaal zeg. Ik vind het echt super knap en nobel van je dat je probeert mee te helpen aan een betere toekomst voor de mensen daar. Echt super!
Je broer zei het ook al eerder maar we zijn echt trots op je dat je je zo inzet voor de mede mens. En inderdaad, wat lopen we dan hier nog te klagen als je ziet wat ze daar voor een ellende hebben.
Wij (en vooral ook Maurice natuurlijk) missen je en ik hoop dat je goed op jezelf past.

Om even verslag te doen hoe het vandaag hier is(op de dag van de finale) We zijn zenuwachtig!!! Ik heb mijn Bavariadress al klaar hangen en Maurice ligt van de stress nu op bed. We gaan straks een BBQtje en borreltje doen bij Jaap om de druk wat te verminderen en de opstelling door te nemen…Om een uur of 7 gaan we dan naar het Leierplein voor de warming up(met Jaap, Arlet, Jur, en Jolijn) en om een beetje voor te feesten. EN dan om 20.30 uur de wedstrijd……. dus ik ben benieuwd. We houden je per sms op de hoogte, maar ik had al bergrepen dat je daar ook kunt kijken.

Nou ik zal je af en toe op de hoogte houden hoe het hier is en we kijken uit naar je volgende belevenissen.
Hou je haaks en prettige wedstrijd dan maar;-) Dikke X van Ilse en een knuffel van Maurice.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!