Bericht 6

Bericht 6, tja wat zal ik zeggen.........
Vanmorgen een rustige ochtend gehad en natuurlijk net als iedereen in Nederland met 1 ding in mijn hoofd, we kunnen wereld kampioen worden.....

Na de lunch alles klaar gezet om voetbal te kijken en om half 2 lokale tijd voor de buis en de hele compound leeft mee met de 'Dutch people'. Om een lang verhaal kort te maken..... Klote!!!!
Extra nadeel hier is dat de wedstrijd in de middag wordt gespeeld en je de rest van de dag aan iedereen mag vertellen dat we, ja je leest het goed (en niet ze) verloren hebben. Des te meer reden om vandaag maar eens vroeg naar bed te gaan.

Vanavond heb ik nog met de pastor gebeld van het weeshuis waar ik eerder deze week geweest ben om een afspraak voor morgen te maken, zodat de hele groep morgen het weeshuis kan zien. Morgen beginnen we dus (nog) wat eerder met werken zodat we morgenmiddag weg kunnen.

Reacties

Reacties

Elie

Jo Den,

Ik heb de vakantie met je broer overleeft en bij thuiskomst al je verhalen gelezen en de foto's bekeken. Man wat een ervaring en een hoop momenten gebeurtenissen om bij stil te staan. Aan de ene kant gebeurtenissen en beelden om heel snel weer te vergeten maar er zijn er ook een heleboel die je op je harde schijf moet inbranden.

Den, we volgen je op de voet en alle respect pik! Succes!!!

Joyce (Spenkelink)

Hoi Dennis,

Vandaag de link naar deze site gekregen van Jolijn, Jason en ik hebben veel respect voor jou, maar ook voor Jolijn dat jullie als gezin hebben besloten dat het mogelijk is voor jou om een maand mee te werken aan de wederopbouw.
Heel veel succes met het goede werk dat je daar met verricht.

Groetjes, Joyce

Miranda(ukkie)

Ik zeg maar zo Dennis, jij daar hebt het er zo te lezen heel zwaar mee, maar hier zijn ca. 15 miljoen mensen in de rouw. Minus die mensen die echt niets om voetbal geven en niet van samenhorigheid houden ;)

Je hoeft in ieder geval niet meer je focus op de WK te hebben maar kan je energie weer in dingen steken die er echt toe doen ;)

Ga ervoor!

groetjes Miranda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!